دانلود مداحی و مولودی حاج محمود کریمی

دانلود مداحی و مولودی حاج محمود کریمی

یا حسین،امام حسین(ع)،این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست،سخنرانی،تلاوت قرآن،حاج محمود کریمی صوتی ، تصویری ، ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی
دانلود مداحی و مولودی حاج محمود کریمی

دانلود مداحی و مولودی حاج محمود کریمی

یا حسین،امام حسین(ع)،این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست،سخنرانی،تلاوت قرآن،حاج محمود کریمی صوتی ، تصویری ، ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی

گلچین شهادت امام محمد باقر (ع)


مداحی صوتی


سینه ام چون طلاطم دریا [حاج محمود کریمی] [گلچین شهادت امام محمد باقر (ع)]     "دانلود"

ای فروغ دانشت تا صبح محشر مستدام [حاج محمود کریمی] [گلچین شهادت امام محمد باقر (ع)]     "دانلود"

ای به سینه ات پنهان گنج های قرآنی [حاج محمود کریمی] [گلچین شهادت امام محمد باقر (ع)]     "دانلود"

ذکر من سلام من کیست؟ حضرت باقر [حاج محمود کریمی] [گلچین شهادت امام محمد باقر (ع)]     "دانلود"

منم که دل به غم و درد آشنا دارم [حاج محمود کریمی] [گلچین شهادت امام محمد باقر (ع)]     "دانلود"

شرار زهر آتش زد همه عمق وجودم را [حاج محمود کریمی] [گلچین شهادت امام محمد باقر (ع)]     "دانلود"

یادگار کربلا منم، عزادار کربلا منم [حاج محمود کریمی] [گلچین شهادت امام محمد باقر (ع)]     "دانلود"

من باقر ابن زین العبادم، دست خدایم کز پا فتادم [حاج محمود کریمی] [گلچین شهادت امام محمد باقر (ع)]     "دانلود"

من از تبار باقرم، مردم بدانید [حاج محمود کریمی] [گلچین شهادت امام محمد باقر (ع)]     "دانلود"




منبع: برگرفته از سایت رسمی هیئت رزمندگان شمیرانات (رایة العباس (ع))

آدرس : www.fotros.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد